tirsdag den 14. juli 2009

Rock - En nat paa Hollywood Bowl ... og Axl Rose?

I aftes blev det tweeted, at Jake Gyllenhaal var blevet set på Jenny Lewis og Ray LaMontagne's vise på Hollywood Bowl samme aften. Og i dag har vi billeder af Jake og Reese forlader Bowl. Som kompensation for den rapport, Jake blev irritabile med paps mens Reese argumenteret med dem, mens mindre end ædru, vi har chesthair. Jake er ikke noget, hvis ikke beskyttende her mens Reese udseende hun har nogle sjove. Forhåbentlig de nød koncerten.



Er jeg den eneste, der ønsker at slå Jake's VIP Guest mærkat den rigtige vej op?


Jeg spekulerer på, om Jake er voksende udlevering hår til et formål ...

Og taler om rock, nu til den mærkelige nyheder om dagen. En blog rapporterede i weekenden, at de havde set en rapport i Rollingstone at sige, at filmen om Kurt Cobain, nu med titlen tungere end Heaven, blev til sidst i pre-produktion, og at Jake Gyllenhaal er inkluderet i støbejern som Axl Rose! Du kan tilføje nogle tiltro til dette er identiteten af den manuskriptforfatter - David Benioff - der var, naturligvis, forfatteren til Brothers. Helt en vifte af aktører er opført som er forbundet med projektet. Så er det rigtigt?


Jake er nu forbundet med en hel bunke musikalske film - det synes at være en kører tema. Jeg kan ikke billede Jake i Guns' n 'Roses, uanset hvor hårdt jeg prøver. Og tænker på Kurt Cobain uundgåeligt gør mig tænke Pilot.


Mange tak til IHJ for billederne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.