torsdag den 1. oktober 2009

Saa taet paa at ramme Skatepark igen ...

Nå, det har været et år og 4 måneder, siden jeg havde en bil, og i slutningen af sidste måned, fik jeg en bil!! Ja, jeg så stoked over det og så taknemmelig for den generøse venner af familien, der donerede den til os. Du ser, min motor kastede en stang, og på den tid, vi kunne bare ikke råd til at erstatte bilen og så rejste jeg primært med bus, til tider på cykel og til tider til fods. Også en uge før min motor eksploderede, havde jeg brækket fod, som gjorde livet endnu mere vanvittige ... Jeg var i 3 forskellige kaster til i alt 13 uger, og derefter var i fysisk terapi for en stund, så jeg kunne slippe af med min halte ! Så er tingene begyndt at komme tilbage til det normale, og selv om jeg ikke har taget min nye bil til skatepark, har jeg mine dæk, skate værktøj og sko i bagagerummet, og en af disse dage, når jeg får lidt tid, jeg skal skate! Jeg må være ærlig om, jeg er lidt bange for at skade mig selv igen, fordi sidste gang virkelig ondt min familie økonomisk, så jeg er lidt paranoid over. Jeg holder tænker jeg nødt til at kaste den £ 40 Jeg har lagt den første .... baby skridt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.