lørdag den 21. november 2009

Kast Nogle Pink Neon Figurer

>> Jeg havde lidt af en mini-panik angreb på min sidste dag i New York, da det gik op for mig, at Christopher Kane for Topshop indsamling ville iværksætte den dag var jeg flyver tilbage med ingen tid i dag til at proppe i Topshop (New York eller London eller andet ...). Jeg sad lige og tænkte over det første Christopher Kane for Topshop samling, hvor de seks eBay Mongers styrtede ind og stort set skovlede alt op efterlader et Tumbleweed af neon blonde bag. Så jeg tænkte på tryk preview for denne samling, der føltes som evigheder siden, og huskede, hvordan GOOOOD det var, og hvordan jeg dybest set ville en af alting.

Viser sig selvfølgelig, jeg over-ærgrede. Der er poser med materiel og desuden ved udgangen af London Fashion Week, jeg følte jeg havde set næsten hver eneste brik på show goers mindst to gange med croc t-shirt klart at vinde popularitet stakes (um. .. Lemme se .... Jeg vil fare, at jeg har set mindst halvtreds af dem fræsning omkring Somerset House). Så når jeg endelig fik til Topshop i sidste uge, var der intet mangler undtagen måske de croc tee i størrelse 8'ere og 10'ere. På pressemødet preview, sagde de, at de neon ting ikke blev produceret og lo og se, her er de i gul og lyserød organer, leggings og blonde kjoler ... jeg naturligvis valgte den lyserøde kroppen som jeg i øjeblikket har en mild besættelse med en stabilisering af pink med masser af lutter navy ... bare brug for at finde flere af ren og skær flåde for at holde den lyserøde i skak, fordi så ned på det med alle dem, spejle og nitter kan fremkalde hovedpine ... selv for mig.

(Christopher Kane for Topshop pink koblet krop slidt med American Apparel navy mesh dress, Raf Simons idel navy bukser og Topman Design bælte)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.