torsdag den 14. januar 2010

LAD DET GARDENING SÆSON BEGIN





Jeg startede en sukkulent haven denne sommer og flyttet alle de potter inde i mit solrig vestvendt spisestue. Min datter, Cathy på Outside In, den indendørs anlæg guru, dog; rådgivet mig, at jeg havde brug for en lysne, hvis de skal holdes i live. Cathy bruger vokse lyser, og der er planter, der blomstrer hele vinteren. Hun har en tendens til over hundrede af dem. Gad vide, hvor hun fik at grønne tommelfinger :-)

Halvfems dollars senere (ouch!) Jeg har en LED-lysne, der dækker 5 fødder af rummet, og udsender en rosenrød glød om natten. Det er energieffektive, afbrænding kun 15 watt, og siges at vare i 11 år, så spredes over, at mængden af tid er det en god handel.


Plus, hvis lysne holder mine to skattet rosmarin træer i live, vil det være værd cost.The tag på rosmarin sagde hemmelighed at holde den i live er vand. Så jeg lagde rosmarin i en bakke, og jeg tjekke det for fugt dagligt.

Jeg tror, jeg vil tilføje nogle orkideer og tvinge nogle løg. Denne indendørs havearbejde kan være meget intens. At være omgivet af planter sikkert gør om vinteren mere tålelig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.