mandag den 1. februar 2010

Fatshion: Jeg taler plus size mode paa TV!

Jeg blev bedt om at tale om de emner, jeg har oplevet som et plus mellemstore kvinder, der tilfældigvis også kærlighed og arbejde på mode i dag Tonight. Ja, jeg var nervøs med, hvordan jeg kunne skildres, men da det var Patty Huntington fra Frockwriter der spurgte, hvem jeg mødte i foråret Fashion Week, jeg betroede hende til ikke sensationalise historien eller skamme mig, og vende, hvad jeg havde sagt omkring. Jeg er virkelig glad for jeg gjorde, fordi nu spørgsmålet er derude, og måske noget måtte gøres noget ved det.

Se videoen HER

Der er et par spørgsmål, jeg ønsker at løse:

Plus mellemstore kvinder i blade
Som stylist jeg faktisk se sagen fra 2 sider, med udgangspunkt i et plus mellemstore person, men også fra det sted, hvor en person, der arbejder i kunsten at gøre smukke mode editorials. Ja, jeg ønsker at se plus mellemstore kvinder i blade, men jeg ved også, at prøverne er alle små str. 8's og som jeg kun lige er startet ud i erhvervslivet, hvis jeg sendte et indlæg i plus mellemstore mode til et blad, jeg ville få lo ad. Dens opgave den i hus mode stylister og redaktører, der har magten, og tro mig, hvis jeg nogensinde kom så langt så ja jeg ville skubbe problemet. For nu vil jeg arbejde, men jeg tænker på det. Jeg elskede at Harpers Bazzar australske redaktionelle fra maj 2009 af Crystal Renn af Louis Sanchis, et fantastisk eksempel på, hvad der kan gøres.







Designere og butikker, der ikke har over størrelse 12
Hvorfor? Hvorfor ikke have en 14 og en 16? Er ikke den gennemsnitlige australske kvinder en størrelse 14? Hvorfor er de bare lukker en hel marked? Jeg er en størrelse 16 og jeg formår at finde tøj, der passer, men det er fordi jeg er besat af mode, og jeg er villig til at tage risici. Jeg er ikke kun forsøge på tøj i min \ "size \", fordi jeg forstår størrelser er forskellige i alle butikker. For nylig købte jeg en str. 8 kjole, fordi jeg kunne se selv på bøjlen, at det ville passe mig, hvordan jeg ville have det som jeg ikke bryder mig poset tøj på mig, så hvis stil er en baggy stil, jeg vil gå et par størrelser at gøre det til at passe, hvordan jeg vil have det. At klæde får mig så mange supplerer, det var 20 dollars fra Forever Ny DFO.



Men det lader til, at en masse andre store kvinder har problemer. For nylig blev jeg sendt fra en læser, Jazz, der skrev:

\ "Hej Hayley,

Jeg er bare e-maile dig til at sige, at jeg finde din blog fascinerende - i en ikke-STALKER kinda måde: P

Jeg er også nysgerrig som jeg også er en mere at elske dame. Jeg finder det så svært at finde en anstændig tøj til min størrelse, der ikke ligner jeg iført en Mumu.

Jeg er i Perth mig selv, og jeg tænkte på om du kunne pege mig i retning af noget online ...

Jeg er virkelig i rockabilly/50 's stil, men jeg er generelt en smule af noget - minut, jeg er den rocker i skinny jeans, den næste er jeg i en pæn kjole, den næste er jeg i jeans og en t-shirt .

Hvis jeg starter ud for brede til dig, at jeg helt forstår.

Tak for din tid,

Jazz \ "

Nå Jazz opdagede jeg under optagelserne af ovenstående historie, Leona Edmiston lagre op til størrelse 20 online (op til 16 i butik).
Men jeg er ikke så meget inde med shopping for tøj online. Hvis jeg ikke kan se elementet i personen og prøve det på jeg kan bare ikke være sikker på, det vil passe. Jeg tror, det kan også være, at jeg ikke har fået en masse penge i øjeblikket, og kan ikke løbe nogen risiko, som jeg plejede at købe på ebay næsten hver dag tilbage, når jeg havde en fuld tid kontor job. Så jeg vil stille spørgsmålet til mine læsere, der måske har nogle gode forslag til dig. Jeg ved, at Evans UK skibe til Australien, og de har nogle søde stykker fra Beth Ditto indsamling til salg lige nu.

Der er så meget mere at sige, hvordan jeg har været udsat for forskelsbehandling adskillige gange i butikkerne, når de ansøger om mode job osv. Jeg vil gerne høre dine historier (hvis nogen) og så måske med alle vores stemmer tingene vil ændre sig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.