søndag den 7. november 2010

En Brown \ "pung \" onality

Det er 2sDay og jeg har to nye brune poser til at dele med jer i dag.
Disse er tasker, som jeg gjorde i slutningen af vinteren, men jeg vidste bare ikke komme rundt for at blogge om dem. Jeg gjorde tilføje nogle foring i løbet af sommeren, og jeg er tilfreds med, hvordan de viste sig. Det giver dem deres eget \ " pung \ "onality.I også gerne tilføje foring materiale til remmen som det stopper det fra strækker ud, når du bærer posen. Den øverste mønster kaldes I Vogue og den anden er Jaunty Råtanke. Begge mønstre er fra ASN bogen # 1251, Trendsættende Totes.

Min samling af tasker og totalisatorspil poser er stigende. Mine yndlingsfarver er jordfarver, så jeg har masser af brun og beige farver sammen med masser af greens.
Tak for dit besøg i dag. Jeg håber du kan tage et øjeblik at efterlade en kommentar og sige hej. © Listige Gardener

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.