torsdag den 22. januar 2009

2008 Ombryd-up

 Okay, Her er juleaften p?it hus. Jeg overtog juleaften brunch hverv, fordi min mor var p?rbejde den morgen. Vi gjorde bygge-din-egen omelet's, friske frugter og kanel ruller. Delicious! Dette billede er Maddox & Rowan post-nap bliver klar til resten af deres juleaften begivenheder.
Kerne's n?este familie til stede ?ing p?uleaften aften. Vi har altid klemme i en fest p?erne moderselskab hus i mellem gudstjenester.  That's hvor Maddox fik sit togs?  og Maddox og Phebe fik en sled at dele, n?de er p?edstemor & bedstefar hus.  Kerne troede, han skulle pr?det ogs?
 naturligvis andre mennesker modtog gaver ud over Maddox. Tak alle for en fantastisk aften. Jeg arbejdede juleaften nat, s?er er Kerne & Maddox f?eres brev og cookies ud for Santa. Maddox ?ede at forlade noget for Rudolph ogs?s?et er, hvad guleroden er til for.

juledag p?huck & Jane's igen. Denne gang var det den udvidede familie. Jeg kom for sent, fordi jeg var sove, men det l?om en hoejovnskoks. De f?e ?ing pr?nterer.


 jul p?edstemor Adeline's p? januar. Her er Maddox venter p?ulemanden.
 Han absolut elskede det i ? Han smilede og elskede at sidde p?ans sk?..
... og selvf?lig f?ans stede.  Hot kakao! Dette er Maddox's nye foretrukne behandle. Han f?det hver gang far g?n?han er f?ig shoveling den indk?l, hvilket synes gerne hver dag seneste.
 ?, han havde brug for hans Bangs cut virkelig d?ig for, s?ermed Bobby pin. Cute eh?

fork?se! Maddox og jeg hver fik en kold i sidste uge, hvilket var ikke sjovt, s?er var en masse sovende i sidste uge.
 Her er Maddox's nye foretrukne leget?akket v? Auntie Jenna. Desv?e puljen har affjedrede en l?ge, s?i kan f?rug for at bryde ned og k?en ny one.I mener, at ombryder indtil 2008 og til 2009. Godt nyt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.