søndag den 11. januar 2009

Pumpning Jern på Muscle Beach

 På lørdag, maj 17, Venedig fejret renovering af Muskel Beach's klassiske udendørs vægt løfte pennen. Councilmember Rosendahl tiltrådte fitness guru Jack LaLanne og tidligere Mr. Olympia, Franco Colombo, for farvebånd opskaering ceremoni.

Pumpning jern, en 1978 Bodybuilding dokumentform stjernespækket Franco og Arnold Schwarzenegger, har ændret verdens opfattelse af sundhed og fitness. Jeg har set filmen dusinvis af gange. På grund af min fars kærlighed til sporten i bodybuilding, jeg nærmest er vokset op i en vægt værelse. Franco Colombo har været en personlig helten, og mødes med ham i sidste weekend på den historiske Muskel Beach var en drøm. Hans karakter har haft en enorm indflydelse på mit liv, og som regelmæssigt skal minde mig om, hvor vidunderlig øvelse er for fysiske, psykiske og følelsesmæssige velbefindende.

Uanset hvor eller hvornår, jeg har lagt vægt plads til nogle udsættelse fra livets prøvelser. Løfte vægte tilbyder en uforlignelig fysisk oplevelse af at frigive endorfiner regenerere nyt muskelvæv, og opbygge et nyt niveau af tillid.

Et alarmerende antal amerikanere lider af depression og fedme i disse dage. Begge sygdomme er ofte knyttet til en manglende motion og usund kost. Rammer vægten værelse og går til gym mindst 3 dage om ugen kan signifikant formindske din risiko for at lide af disse invaliderende sygdomme.

Jeg vil aldrig glemme den T-shirt, at min far havde til gym, da jeg var barn. Det sagde "Lykke er et sundt legeme." Dette indlæg er blevet styrket, mens du ser Franco og Arnold latter-it-up mens kampen-it-out for Mr. Olympia titel hos Muskel Beach og den historiske Gold's Gym i Venedig. Filmens charmerende personligheder slettes de negative stigmas at bodybuilding havde på det tidspunkt. Budskabet var en bølgeeffekt-virkning som fitnesscentre og fitness centre affjedrede op i hver by og stat i hele Amerika.

Det var en ære at mødes legender som Jack og Franco, der har dedikeret deres liv til at sprede budskab om fitness. Det gjorde mig klar over hvor heldig jeg er at bo og arbejde i et kvarter med mennesker, der bekymrer sig om deres sundhed og wellness af fællesskabet.

-Nate Kaplan
Communications vicedirektør og Venedig Resident

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.