lørdag den 24. januar 2009

en eftermiddag om Florida Road

 DSC05399

DSC05416

min forlovede var for at tjekke nogle forladte steder p?lorida for et skoleprojekt, s?an bragte sin in-house nedl?else aficionado, Med venlig hilsen. Det var en hurtig l? fra sted til sted, men det lykkedes os at f?t par gode skud i, og opdagede en af de mest morbid steder endnu.

Denne tidligere site for Louisiana Office Supply b?mdannes til en klub, der kunne s?gs?? HQ for R?tick Roller Derby.

DSC05415

Hvorfor er det allerede lidt ligesom en rullelejer Rink; mennesker er blevet fjerne deres sko ved den bageste indgang.

DSC05408 A

Nedenfor i forgrunden kan du se en anden sko og nogle forvoksede buskads.

DSC05409

Og i nogle andre forvoksede buskads blev en anden sko, og endnu en sko var at hj?e st? den forreste nederste hj? af Porta potte.

Potty

N?e vi fundet ... en forladt begravelse hjem! (Jackpot!)

DSC05434

Her er det tegn, som i ?likket enshrouded (som det var ) i henhold til en Tarp.

DSC05417

 Urns

DSC05419

Beviser foresl?, at en person har v?t udgifter nogle h?e gang p?orsiden af den begravelse hjemmet: beviser s?m et tomt 40-ounce malt liquor flasken i et af de h?ende plante og tableau nedenfor: Familie Dollar allergi medicin skud.

Meds

Vi gik rundt om hj?t til den tilbage, hvor jeg tog dette foto gennem en screenet vindue.

DSC05429

Herfra Jeg henvendte mig til venstre, og den opfattelse gennem garagen -d?indue var ... Denne!

DSC05431

Det er, hvad du mener de er.

Hvis dette var en koncert, det er her, jeg ville sige: "Tak! Godnat!"

Men s?unne jeg komme tilbage onstage at vise dig dette: Ca. den n?e hj? blev dette Humvee med forf?elighed tallerken "undertaker Dave" (der kan blive en af mine ex-k?ster, da de blev alle opkaldt Dave).

DSC05433

foto er ikke foret op s?odt, fordi jeg var smuk mange k? v?i frygt for en m?med undertaker Dave, som for alle Jeg vidste m?e ?er at indf?mig to�retsl?myndigheden Joe.

Andre steder, vi har fundet dette rod.

DSC05445

Thank yoooou! Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.