lørdag den 31. januar 2009

Bebaroque Body

Jeg tror bare om hvert mode blog kombineret med fash forum og Polyvore Lovin 'har belagt gushing komplimenter p?A HREF="http://www.bebaroque.com/" target="_blank"> Bebaroque , skabere af str?bukser, der g?u synes to gange om at sige "Men de er JUST stroemper ....". �Jeg kan bevidne, at de er smukke og sl?de personligt og vigtigst kan modst?lid og brug overvejer priser. Et nu, de har tilf? en anden streng til deres hoisery fokuseret b?af indarbejde organ slid i deres ny samling . �jeg har v?t besat med begrebet organ slid i et stykke tid nu, der begynder med min Bordelle korsetmager og nu tiltr?es nogen stram maske eller organ bekl?ingsgenstande. �Disse nye organer har overskriften over til Rusland for inspiration som naturligvis kombineres godt med de velkendte Bebaroque Paisley m?re. �S?muk, at jeg er fristet til at g?negang med netop det organ, uigennemsigtige str?r, en op do (brug for TRESSES ud af den m?, man bedst kan vise de organer) og super h?nkel st?r ...

Bebrus1

 Bebrus3

 Bebrus2

 Bebrus6

Selvf?lig har de ikke fors?stroemper og jeg t?er de besat organ og str?bukser combo er svaret til Kate" Men jeg �m danse" Bush ser ...

 Bebrus4

 Bebrus5

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.