lørdag den 28. februar 2009

bilfri fredag


Her til morgen, den rådmand og jeg blev optaget i Los Angeles County Bicycle Coalition til støtte � � �Car - Fri fredag, � � en cykeltur indrettet på at få folk ud af deres biler og ridning deres cykler til arbejde mindst �n fredag om måneden. Cykling er en sund, omkostningseffektive pendling mulighed at fordele både cyklisten og vores miljø. Faktisk har undersøgelser dokumentere, at cykling i mindst tre timer om ugen reducerer risikoen for hjertesygdomme i halvdelen, forbedrer selvværd og kan endog reducere niveauet af stress og depression � � "hvoraf nogle er forårsaget af vores city� � � s trafikbelastning, der i det væsentlige, vil blive reduceret, hvis flere mennesker besluttet at køre på cykel.

Jeg havde fornøjelsen af at ride min cykel her til morgen før arbejde sammen med andre cyklister fra hele amtet. Vores tur startede i West Los Angeles Civic Center, hvor Bill officielt sparket-off begivenheden, og sluttede i Century City. Vi havde et blast! Og jeg can� � � t begynde at fortælle dig hvor meget jeg følte bagefter! Vel vidende, at du ikke kun udøver, men også hjælpe miljøet er et givende følelse, og jeg håber, at alle vil tilslutte sig Bicycle Coalition for den næste � � �Car-Free Friday� �. Check out http://la-bike.org/ for mere information om du kan deltage i de næste ride.

-Jim Kennedy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.