søndag den 8. februar 2009

jeg gerne stå ved Tee

Først og fremmest jeg nødt til at undskylde over for Imelda Matt for iførelse en tee at " er blevet ensartet af alle indie wannabe på East Coast" i Australien ... eftersom jeg aldrig har været nede under Jeg tager bare at have tillid til hans ord om that.� Hvordan kan jeg modstå en tee selv om det igen så mange minder , der gjorde mig tilbage tilbage til en tid, hvor jeg troede jeg var semi-smart (at illusion hurtigt spredes, når jeg kom en matematik test tilbage markeret ved 75% en realiseret tog jeg til en skole fuld af genier ...). � En tid hvor jeg sætte 120% i, hvad jeg did.� Ah .... disse naive blissful dage ..

Endnu bedre, at når jeg fik Alpha 60 'tee ', jeg opdagede, at det er faktisk mere som en kjole og blev lavet af en behagelig Alene materiale og haft nogle elastiske detaljer på bagsiden forårsager det at drapere nicely.� Cue nogle billeder taget i mit hotelværelse, at er så "Style Bubble 2006-7" med kameraet i spejlet skud ... undtagen uanset hvor støvet min gamle spejl var mindst bunden var ikke skjules af matteret graffiti ... oh well ... det knudret knæ er godt skjult ...

 Standbytee1 A

 Standbytee2

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.