mandag den 9. februar 2009

Tilda smider Nogle S Figurer

Jeg kan arbejde i et kontor uden vinduer, og hvor nogle gange den kunstige lys begynder at gøre mig se geder foran min eyes.� Der er imidlertid nogle prime perks.� En indebærer sidder ved siden af lyset skriveborde, hvor alle de beviser for covers og lederne for Dazed og en anden magasin er kontrolleret og mulled over.� coveret til den nye udstedelse af Et andet magasin , som jeg oplevede for et par uger siden, faktisk gjorde mig gøre en dobbelt tage da det indeholder en storslået Tilda Swinton udgør i en 'S' form sillhouette (kan ikke sige, hvad hun er iført endnu som mag ikke er ude ....)... som i når fyrene gør, at overdrevet hånd gestus af en kvindes curves.� Disse preview billeder af Craig McDean skyde offentliggjort i dagens Observatør Woman smacked mig i ansigtet på den mest imponerende måde, da jeg købte min kopi i morges.

'S 'figurer er blevet skabt af kloge aflange styling af Panos Yiapanis bruge et par af mine foretrukne designere ... Peter Pilotto , Louise Goldin, Sandra Backlund (der alvorligt behov for at være mere lederne involverer hendes nye Pool holdning colleciton ...) og Craig Lawrence . � At kaste en 'S' form, der ikke indebærer kropslig kurver er det imponerer mig mest og Tilda trækker ud for design amazingly.� I'm drooling for udstedelse allerede og håber på et avanceret kopi kommer min vej snart ...

 IMG_1716

 IMG_1709

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.