mandag den 16. marts 2009

en anden fl�jten

Jeg har følelsen ligesom fedt celler har været at gøre en højtidelige dannelse i min røv i de seneste to dage ser som jeg har gjort noget, men sad på det ser crap, der involverer dyrlæger, dans anthems og infomercials.� Derfor dag måtte jeg bogstaveligt trække mine fødder ud til a) praktisere bruger krykker ( fik en dårlig, fordi jeg har ingen arm styrke ...) og b) se verden again.� Hvad jeg så ikke var smuk at sige det least.� Det var faktisk en ganske trist sight.� Døre af Jas MB ., detailhandel stedet af Jas's bløde læder tasker i comfortingly store størrelser og også hvor man kan finde Peter Pilotto, Ann Sofie Back og et par mynte etiketter for herretøj gerne Petar Petrov og GOHjas ... det er at lukke og vil lukke sine døre den 18. March.� dag, var det rammed med lejlighedskøb jægere nabbing poser på vanvittige priser for en � 40 (fra som en � 200-� � 300 ...) og desværre også jeg var en af them.� Yup, mens det er trist at se forretningen går, den ene gang, når jeg har råd til at shoppe er der i løbet af dets lukning af salg eller sin prøve salg ... det er bare ikke nok til at understøtte detail ventures i lame -ass positive ånd er det? �

Det vil sandsynligvis gøre Jas smertetrækning for at se hans ting bliver solgt på så lave priser, men jeg er glad for, jeg fik i denne ribbede overdimensioneret kobling på � � 50 og nogle Peter Pilotto kosmiske udskrive trews på � � 90.� Ville jeg snarere butikken holdt åbent dog for fremtiden aimless browsing Samling? � I'll være generøse i ånd og sige "Ja, selvfølgelig!". � Det er virkelig svært ikke at være negativ, og Jeg vil bede denne tentativt, men .... "Jeg spekulerer på, hvem der næste ...?"

 Newjas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.