fredag den 20. marts 2009

Rupert Murdoch: Jeg er ikke j�de, men ...

 Satellite
� I løbet af de år, nogle af mine vildeste kritikere synes at have antaget Jeg er jøde. Samtidig er nogle af mine nærmeste venner ville ønske, jeg var.

I Europa, mænd og kvinde, der bærer tatoveringer af koncentrationslejre i dag ser ud på et kontinent, hvor jødiske liv og jødisk ejendom er under angreb -- og den offentlige debat er forgiftet af en antisemitisme vi troede var blevet afsendt til historiens skraldespand.

i Vesten, vi er vant til at tro, at Israel ikke kan overleve uden hjælp fra Europa og USA. I aften siger jeg til dig: Måske skulle vi begynde at spørge, om vi i Europa og USA kan overleve, hvis vi lader terroristerne at få succes i Israel. læs mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.