tirsdag den 3. marts 2009

enkelhed

undertiden Jeg er forundret over, hvor lidt jeg virkelig har "brug for", og hvordan de mest simple ting giver mig, at "ikke er liv fantastisk?" følelse.

1. Jeg har spist det samme i de sidste par dage. corn tortilla, bønner eller kød, salat, � måske cilantro, ost, måske løg at gøre vores version af "Street tacos". Jeg kunne sandsynligvis gå om at spise disse hver dag for de næste par uger eller det uden en klage. i virkeligheden, jeg ser meget frem til det ...

2. forlader min gaden for at se, hvad der bliver solgt på hjørnet. skildpadder? cornflakes? udstoppede dyr? crack?

3. det en god mundering syndrom. Jeg finder det, og jeg bruger det til alle disse lejligheder uden tværs over gæster. selvom jeg elsker sort i min garderobe, jeg kan lide at se godt ud mere, end jeg tørster sort.

4. en biltur til overalt ... bare en park indgangen eller skjule vejene attraktion. en dunkel vejene attraktion er selvstændige realiserede og ikke behøver at blive opført i udskrive overalt.

5. tv-shows om ingenting.

6. frugtsalat. frugt skåret op og sat i en skål.

7. en hård slik, høflighed af ethvert kontor besøg, kan henvende sig til hele min dag ca.

8. et rent hus, men ikke alt for rent.

9. familie: ethvert medlem, et hvilket som helst tidspunkt.

10. det aldrig slutter frasortere kamp i min front værftet, fordi der i mindst de er grønne, og det er rart.

11. malede negle.

12. vokset mennesker presses ind i junior størrelsessorteret tøj ved busstoppestedet.

13. børn, der kjole selv.

14. min vielsesring, hver gang jeg ser på det. det er så fantastisk.

15. salsa.

16. postkort.

17. søndag te gjort i min baghave.

18. gør en til at gøre listen.

19. biblioteksbøger, selv om jeg ikke læse dem.

20. mowgli bbqing kød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.