søndag den 22. marts 2009

Furry Brilli

Et hurtigt overblik over Saga Pelse hjemmeside og på deres hjemmeside, de runde-up alle alle de designere bruger pels i deres A/W 09 og antallet er en masse ... nogle bruger det bedre end andre, jeg kunne add.� F ord er blevet skirted rundt på bloggen helt gently.� Det skal siges jeg ikke selv nogen, der ikke er vintage men hvis sandheden skal frem, i nogle tilfælde Jeg er grundigt influere af de æstetiske brug af it.� There's skind, der er smidt omkring i en unødigt dekadent væk uden nogen troede processen bag det, og så er der skind, der indleder en reel "Ooooh ... det er spændende ..." feeling.� I'm til fordel for dem at indlede at feeling.� Jeg har stadig skirting omkring spørgsmålet, fordi det ikke er et forum for at drøfte det, og jeg har altid taget en on-the-hegnet standpunkt, som er min valg.

Så mens stadig skirting, jeg gerne vil forsigtigt lægge min hånd op og sige, at jeg elskede den måde Natalia Brilli anvendes skind i hendes A/W 09 samling .... arbejder med Saga Pelse og øge hendes indsamling med de ting, for det meste i sort, hun tilføjede skind til tilbehør, hvor du mindst venter det ... på en Biker's hjelm ...

 IMG_2403

... danne en pelsklædt hat på toppen af en læder dækket kranium, der åbner op for at foretage et nipsting rubrik ...

IMG_2401 IMG_2402

... som skulder epaulet, der kan knytte til jakker/shirts med en broche pin//en hals varmere med Brilli underskrift læder perler knyttet ...

 IMG_2404  IMG_2413

... derefter bruges i overflod i en uventet BIG slouchy taske. Uden at lyde som en Cruella di Ville, jeg er helt henledes på taupe ...

 IMG_2399  IMG_2400

 IMG_2409

Men tilbage til leath-A (prounouned Stella "Projekt landingsbane "Zotis stil ... var det mærkeligt, at jeg shrieked en smule, da jeg så hende i New York ?)... et materiale, som Natalia Brilli er godt kendskab with.� De ting, der er trøst om hendes kollektioner er, at selv med de ændringer i inspirationer (forhistorisk er hvor Brilli overskriften for denne sæson ...), der er, at der er kontinuitet i hendes kollektioner at lover godt for en tilbehørsdel mærke, at folk kender og elsker, sæson efter season.� naturligvis tilsat eksperimenter med materialer og teknikker, Brilli har ekstra våben ved hendes side til Juz op hendes kollektioner hver sæson.


IMG_2431

Knyttede læder klaser fortsætte, men i tin nødstedte læder ...

 IMG_2430  IMG_2405

nicheaktørerne får et kig-in med dette neckpiece såvel draped smukt på en pose som jeg ikke snap korrekt på mit kamera ...

 IMG_2406  IMG_2412

med indsamling søger mod forhistoriske elementer, Brilli vender tilbage til hendes tidligere motiv af beslag, men sætter dem på disse skulder puder, der kan �h ja, vil være min ... at tilføje på metallisk blazere og lignende ...

 IMG_2428

 IMG_2416

palet naturligvis ændrer igen samtidig med at de bevarer den samme genkendelige Brilli sprog i smykker ... læder dækket kæder og perler, det Nolex etc. .. taupe, blanksleben sølv og turkis blå er mine personlige favoritter ...

 IMG_2410

 Natbrillaw091

Der er endda mere kontinuitet i Natalia Brilli 's herretøj indsamling, som er hurtig at få kultstatus og som altid motiver er lidt mere literal.� Som jeg sagde før, dynger af GIFTING valgmuligheder. ..

Natbrillaw092

Katten er ude af posen ... en sort læder totalisatorspil, der kan omdannes til en rygsæk med et smukt prægestempler frontpanelet ... dette vil være min næste "Køb-for-the-boyf-og efterfølgende-stjæle-det-fra-ham" element.

 IMG_2438

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.